onsdag 2 december 2009

Två härliga nyheter

Idag på Willys så hittade jag den perfekta chokladen som dom helt enkelt måste ha gjort med mig i åtanke.Jag älskar yoghurt,jag är en riktig yoghurtfreak och det finns dom i min omgivning som säger att jag lever på yoghurt.Det är lite överdrivet,som sagt jag älskar yoghurt,allra mest vanilj, men lite annat äter jag ju.
Fast mest bär jag hem mat till en storätande familj,jag bär-dom äter. Men är man liten som jag så krävs ju inte mycket,45 kg är matchvikten.
Hursom...chokladen som jag ramlade över var en Marabou med yoghurt-hallonsmak med det mycket passande namnet Sensation!Det är precis vad det handlar om,en smaksensation.Sååååååå god!!


Den andra bra nyheten


Så nu får jag börja följa På Spåret!Superduo skriker aftonbladet på tvbilagan
ja en av dom är iallafall SUPER..............han to the left!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar