söndag 13 december 2009

Att vara en riktig svensk

http://www.alltomstockholm.se/julistan/article370498.aos
Simon och Tomas är två sköna härliga inredningskillar.Nu har Simon berättat om hur han vill ha sin jul och vad han inte tycker om.Det skulle han inte gjort.Då blir svensken upprörd.Ge fan i vårt pynt och våra tomtar.Vi svenskar vill ha det så.
Skriver dom i kommentarer till artikeln.
Vilka svenskar?Är jag svensk?Ja jag är född i Sverige men jag har aldrig gillat uttrycket "Vi svenskar"Jag känner mig inte direkt besläktad med folk som uttrycker sig så.
Om Simon kom hem till mig så tror jag han skulle vilja kasta ut det mesta för att inte säga allt i möbelväg.Men jag tror han hade gillat färgvalet på väggarna och Pelaren.Han hade definitivt gillat Pelaren.It´s one of a kind!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar