fredag 18 december 2009

Dobby är en tjuv!

Jag julpyntar.I år går det till som så att jag ställer fram tomtar och Dobby snor dom.Vet inte hur många tomtar jag plockat ur munnen på honom.Han har en speciell favorit och nu ser den stackars lille tomten rätt så tilltufsad ut och så hittade jag något söndertuggat på golvet.Det var tomtens stövlar så han blir barfota i år.Förrutom tomtar så är strumpor och vantar Dobbys favoriter.
Se till så valpen har ordentligt med tuggben säger dom.Vadå , Dobby har tusen miljarder tuggben men inte hjälper det.Han har grym respekt för mig faktiskt och tar inget om jag har ögonen på honom men jag har ju lite annat att göra än att glo på honom.
Blogga t.ex. Ha ha ha
Men det är så med Dobby att när han tittar på en med sina labbeögon så förlåter man det mesta
Morgon mys 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar