fredag 18 december 2009

Is there anybody alive out there?

Hallå Hallå finns det någon överlevande därute?
Vi som inte dött i svinis kan inte andas ut ännu för en ny aggressiv variant av kräksjukan är på väg.Samtidigt spås julhandeln slå rekord.Men vilka är det som ska handla?Ska vi tro aftonblaskan så har väl folkledet tunnats ut.
Jag en erfaren hypokondrker inser att jag kastat bort många år av mitt liv på denna oro för att bli sjuk.Under tiden som jag gått och inbillat mig allehanda symtom så har jag varit kärnfrisk.What a waste!Jag menar,förr eller senare blir man ju sjuk på riktigt och tog man vara på alla sina friska år?Som hypokondriker Nej det gjorde man inte.
Aftonblaskan jobbar stenhårt på sin skrämselpropaganda.Det blir ihop med allt det andra Tiger Woods och jul och Idol o Anna Anka helt hysteriskt!
Fy fan vad den tidningen har ruttnat.Bara skvaller,stora löp om "Elin har tagit av sig ringen"Det är alltså stora världsnyheten!
Så vitt jag förstår så angår det inte mig hur många älskarinnor han har.Det torde vara hans frus och bara hennes angelägenhet.Detta är så sjukt och kan ingen säga STOPP!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar