måndag 14 december 2009

Rapport från rehab

Är på avgiftning.För mitt bloggande.Dom säger att jag bara får skriva ett inlägg om dagen.Att jag måste återfå kontrollen säger dom över mitt bloggande.
Alltså jag har väl koll.Jag åker ju till mitt jobb och sköter min familj och betalar mina räkningar.Koll?Jag har järnkoll.Men dom gör det inte lätt för mig.Överallt i alla miljöer där jag vistas så utsätts jag för frestelser.På jobbet finns datorer överallt i alla rum.Det är lätt gjort så fort man får en ledig stund att smita dit och vips....utan att man själv vet hur det gått till så har man skrivit ett inlägg.Ibland behövs inga datorer.Det räcker att röra sig bland folk......jaha,där har du ett uppslag och så är cirkusen igång.Man dras in i det,det känns som om någon annan styr över mig.Man blir upphetsad på ett konstigt sätt och får svårt att fokusera....man bara måste komma till en dator och.........blogga
Nä jag tycker att jag har situationen helt under kontroll.Man har ju ett liv liksom.Bloggandet är bara en liten hobby.Jag skulle aldrig låta en sådan bagatell som en liten blogg få styra min vardag och mitt liv,
Skriker:VEM FAN LADDAR HEM!?JAG KOMMER INTE UT PÅ INTERNET!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar