söndag 20 december 2009

Julen när Ernst gick in i en psykos

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6320257.ab


 Ernst gillar julen men en gång blev det för mycket för honom.Det var när han jobbade på IKEA och dom spelade Agneta Fältskogs jullåtar om och om igen.
Det kan ju göra vem som helst psykotisk
Nästan lika roligt som det är att läsa aftonblaskans artiklar är det att läsa kommentarerna till artiklarna.Nu var det vän av ordning som dök upp och utropade Skäms Ernst,psykos är ett allvarligt tillstånd och inget att skämta om
Hjälp mig
Ta mig härifrån
Jag känner mig som Lundell att jag går runt på en främmande planet
Denna sjuka samtid!!


3 kommentarer:

  1. Men det är ju så, man får ju inte skämta och livet skall ju inte vara roligt. Har du inte begripit detta så blir du - bestraffad! Jag drar genast vissa paralleller....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hurra förresten för världens bästa blogg - din blogg!
    Kram igen!

    SvaraRadera