fredag 4 december 2009

Semester från bloggen

Ja det tror jag att jag ska ta för jag känner mig sååå trött på Människan.
Besviken på Birro och i Sannas blogg rasar kvinnorna.
Systerskap-kiss my ass!
Det kan jag säga finns inte i verkligheten
Man kan känna systerskap med riktiga systrar om man har eller med sina vuxna döttrar,eller med sin mamma eller om man har några riktigt bra tajta tjejkompisar men något slags allmän gemenskap kvinnor emellan........Glöm det!
Kvinnor krigar
Kvinnor intrigerar
Kvinnor konkurrerar
Idag HATAR jag kvinnor
och bloggar
Så jag tar bloggsemester
Dock inte i verkliga livet för där jobbar jag hela helgen
See ya

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha vi får se hur lång den semestern blir....
    När ni gått eran första rond sitter du nog vid datorn igen...

    SvaraRadera
  2. You never walk alone...glöm aldrig det....hälsningar från "a true sister".

    SvaraRadera
  3. a short visit by the brother also

    SvaraRadera