måndag 7 december 2009

Apropå vidriga kvinnor

Det här är Sveriges vidrigaste kvinna.Då räknar jag inte Anna Anka för hon bor ju i USA

Linda jävla skitkäring Skugge

Titta på henne.Man kan ana huggtänderna.En jävla vampyr är hon.
Som jag hatat denna kvinna.Hon har sugit musten ur mig med alla sina skittexter genom åren.Jag har i huvudet skrivit arga mail till henne men har aldrig skickat dom.När jag väl tänkt ut texten har jag kunnat släppa henne och gått vidare och insett vilken liten skit i universum hon är och ej värd att ta min energi.Så hade jag faktiskt helt glömt bort henne när hon plötsligt dök upp i något sammanhang.Hon har skilt sig och nu utropar hon att äktenskapet är en kvinnofälla.Så lägligt att hon skaffat sig den åsikten när hennes man lämnat henne för en annan kvinna.Till xmaken vill jag säga Grattis!
Hon är en fri självständig kvinna skriver hon som köper sig sina hushållsnära tjänster och samlar pengar på hög.
För sina skittexter samlar hon pengar på hög medans ensamma mammor och låginkomsttagare sliter och kämpar och aldrig i helvete skulle ha råd att avlöna någon annan ensam mamma för att städa därhemma.Fy fan
Jag säger FY FAN!!!!
Försvinn in i skuggan igen Linda jävla skitkäring Skugge

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hinner inte kommentera allt du skrivit för jag måste gå och lägga mig. Kan bara konstatera att du är tillbaka från din "bloggsemester" mer produktiv och argare än någonsin! i like! Du skriver mycket bra!Dessutom så får man skratta!

    SvaraRadera