måndag 7 december 2009

Barnvagnsduellen

Tur jag tog semester en dag från bloggen för nu bubblar det upp ämnen på löpande band men det kan väl inte jag hjälpa att det ska hända en sådan här sak en vanlig jävla måndag
Så här är det.
Alex bloggar om att han och dottern Charlie blivit nekade att komma in på ett flertal fik i Sthlm p.g.a. att dom inte tillåter små barn med barnvagn.I ett fall är tydligen själva barnet åxå förbjudet,inte bara vagnen.Han är upprörd.
Som svar på detta går hans ex Zytomierska som är gravid trots att aftonbladets relationsexpert ville sterilisera henne och säger att visst ska barnvagnar förbjudas
Kan det vara så att människan triggas igång lite x-tra av att det är just Alex som tycker och då måste hon såklart tycka tvärtemot?
Nu har hon inte fött ännu och kommer nog se med nya ögon på saken sedan.
Men jag tänker
Varför stanna vid barnvagn?
Förbjud alla med någon form av handikapp
Alla feta
Alla över 50 för dom blir så fula
Föresten Förbjud alla fula oavsett ålder
Alla invandrare
Rensa upp!
In med dom snygga unga barnlösa framgångsrika människorna på fiken!!

Jag hoppas att varenda människa med barn och barnvagn går ut imorgon i Stockholm stad och tränger sig in på varenda fik och utför sittdemonstrationer.
Ni som blir illa berörda av barn-STANNA HEMMA!!

 

2 kommentarer:

  1. Hade jag haft ett barn och en barnvagn, så hade jag säkert följt ditt råd.

    Är en trogen läsare av din blogg, keep on the good work - du slår schulman med hästlängder iaf.

    Ses imorn! :-)

    SvaraRadera