tisdag 15 december 2009

Första julklappen

fick jag idag.Det var julfest på jobbet och jag och Syster V kom dit halvdöda efter att ha jobbat natt och åkt hem och sovit typ en timme och sedan tillbaka på jobbet.
Men vi piggnade till betydligt av den goda maten som till vår överraskning hade en vegetarisk inriktning.Det var bara skinkan som bröt mönstret för annars var det morotslåda och kålrotslåda och sallader och feta ost och oliver och jättegott.
Vi bytte julklappar med varandra alla arbetskamrater och jag fick ett litet paket innehållande små tomtar som man själv skulle pyssla ihop vilket The Golden Child gjorde när jag kom hem vilket passade perfekt då jag själv stöp i sängen halvdöd och sov ett par timmar till



 

2 kommentarer:

  1. Jag är förstörd både mentalt och kroppsligt fortfarande efter julfesten, fick mig ingen sömn alls när jag kom hem. Så det där kommer jag nog inte göra om igen, ifall jag ska jobba en natt till

    Men maten var mycket god, vår önskan om speciell mat gick igenom :) Presentbytet var också roligt, även fast jag såg många besvikna ansikten.


    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja servetter kanske inte var det roligaste att få:-)Håll ut inatt nu!Nästa gång har vi Stig Helmer att tampas med:-)
    kram

    SvaraRadera