onsdag 9 december 2009

Paket från M

är alltid lika trevligt och det är julafton året om.Igår på väg till jobbet körde jag in på vanliga stället,bensinmacken där han lämnar dom åtråvärda varorna till mig.Undrar vad dom tror det är i paketen,vilka varor som utväxlas oss emellan.
Är det knark?
Jag kan bara säga
It´s better than drugs
It´s better than LIFE ITSELF


 
Gobitarna denna gång
En liten glimt av
En annan sak som är i mina tankar just nu är du The Golden Girl!
Du vet
Mot dårar kämpar även gudar förgäves!
Men även dårar vet när dom gjort bort sig och gått för långt
Så åxå denna dåre
Som den dåre han är drar han inga lärdomar av det
Han fortsätter att framleva sitt lilla bittra meningslösa liv
till förtret för andra
Men dina ord ringer i hans fula dåröron
Dom ger honom ingen ro
Han är en liten ensam dåre
och kommer framleva sina dagar som inget annat än detta
Det är mörkt hos honom
Men jag ser ett ljus
ett bländande vackert ljus och jag hör musik
och jag ser någon som dansar
Jag ser ett gyllene sken
och en vacker flicka
Dit kan aldrig dåren nå
Han blir kvar i mörkret
Din plats är i solen
hans i mörkret
DIN PLATS ÄR I SOLEN!!!!!




Alltså .....Man sårar inte min avkomma ostraffat
Då väcker man ett rytande lejon
Allt ont önskar jag dig du fula dåre!!


Allt gott till min fina vackra The Golden Girl!!



1 kommentar:

  1. Min fina mamma....faaan...nu började jag ju gråta igen...men... I LOVE YOU!!!! Du är den bästa mamman man kan ha!!!! Jag går i solen!! kram Moa

    SvaraRadera