söndag 15 november 2009

Sunday bloody Sunday


Otroligt tråkig dag idag.Mår skit och försöker förtränga det för nu är vi trötta på svinis och influensor och vill komma vidare.Imorgon ska The Golden Child tillbaka till skolan efter en veckas frånvaro och han har pluggat flitigt i helgen på läxorna Fröken S skickade med hem.Division och språklära och biologi och riktigt kluriga frågor om hjärtat och jag tänkte hjälp fixar jag inte sexans läroböcker då ligger jag jävligt illa till.Tillslut var alla frågor besvarade och korsordet löst och The Golden Child kunde återvända till viktigare saker som Modern Warfare 2 och Left 4 Dead.
Jag följer ju bara kändisbloggar och det kanske är dumt och dom hänger ihop dom där typerna.Går in på Alex brorsa Calles blogg och läser om deras missfall och hans förnekelse över att bröderna Schulman drev med Birros sorg då han mist sina barn.
Oklart hur det var egentligen,blandade uppfattningar bland kommentarerna och det
går inte att länka till nedlagda sidan och ta reda på hur det egentligen var men nu är bröderna kära och en har fått barn och en har gått igenom missfall och nu är dom mer empatiska och medkännandeDom är överallt dom där bröderna eller är dom det?
Är det jag som söker upp dom och isåfall varför?Verkar lite sjukt.Får hålla lite koll på mig själv så jag inte förlorar mig och drabbas av schulmania,en åkomma mer fruktad än svinis.
Bastigubben smsar att hans artikel finns att läsa i Femte Statsmakten och jag läser och känner mig mammastolt!Dessa vackra fina ENASTÅENDE barn som är mina!!
Nu tittas på Bridget Jones Dagbok och den har man ju bara sett 1257 ggr så det räcker att bara liksom lyssna lite på avstånd men Desperate tis.21.00 o Fringe tors 22.00 båda på femman är givna.
Världens bästa film just nu som jag sett tre ggr men gärna ser minst 1257 ggr är:
The Boat That Rocked!!!!!!!
Så jävla underbar och älskar man rockmusik,kärlek,ja livet självt ja då älskar man den här filmen.Blir helt enkelt lycklig av den!Får bli slutord denna söndag som kanske inte precis går till historien som en av dom mest minnesvärda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar