måndag 9 november 2009

Madison Square Garden The River setlist

1.Wrecking ball

2.The ties that bind

3.Sherry Darling

4.Jackson Cage

5.Two Hearts

6.Independence Day

7.Hungry Heart

8.Out in the Street

9.Crush On You

10.You Can Look (But You Better Not Touch)

11.I Wanna Marry You

12.The River

13.Point Blank

14.Cadillac Ranch

15.I´m a Rocker

16.Fade Away

17.Stolen Car

18.Ramrod

19.The Price You Pay

20.Drive All Night

21.Wreck on the Highway

forts. följer
konserten pågår
jag är på jobbet
men The Golden Girl är där!!!!!!









1 kommentar:

  1. Och jag höll ställningarna och representerade HELA familjen!!!!!!!!!!!
    Min kropp var alldels öm,ingen röst kvar= jag gjorde ett bra jobb!

    Jag sa som Bruce sa när dom gick på scen:
    Let´s get to work this is a looooooooong album!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera