lördag 14 november 2009

Näthatet

Alex är idag förbannad på Malou för att hon har pratat skit om honom.Hon har bjudit in honom till sitt Efter tio,ett program jag aldrig ser för jag orkar inte med henne.Hursom så kunde inte han medverka p.g.a. tidsbrist och han tycker att hon uttalar sig en massa om en bloggvärld hon inte vet något om.Nu kollar jag på veckans program och BlondinBella har varit där.Hon tror att många bloggare är unga tjejer som kommer från skilsmässohem och genom bloggen söker den bekräftelse dom inte fått hemma.Jag trodde alla bloggade,kvinnor.män,alla åldrar.Själv faller jag inte in under kategorin Ung tjej från slittrat hem iallafall
Näthatet pratas det om och jag ser det bara som en form av mobbning som helt enkelt blivit möjlig p.g.a. att internet uppfunnits.Gammal vanlig hederlig mobbning i ny tappning.
Anonyma är ju våra kära mobbare på jobbet åxå såtillvida att dom inte träder fram öppet.
Min blogg utsätts inte för hat för dom få som besöker mig här älskar mig men jag tar gärna emot lite hat åxå bara det är raka smällar så kan vi slåss Jag gillar ju iofs att provocera och har alltid varit obstinat och allt hat som dom påstår hos Malou som har ökat
Vad är det egentligen uttryck för?Om man inte har någon att älska så kan man ju hata istället så känner man ialllafall något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar