onsdag 11 november 2009

Rapport från sjukdomslägret

Känner mig riktigt dålig idag.Har faktiskt legat halva dagen till Dobbys förtret.Han kommer fram och buffar på mig och gillar det inte alls.Tillslut
ger jag upp.Går fan inte att vara sjuk här,sopor,disk och tvätt hopar sig och som det ser ut kommer ingen annan ta sig an uppgiften.Men minsta lilla arbetsuppgift får mig att känna mig helt utpumpad........sjukt det här.
Pratar med fröken S och hon tycker att The Golden Child ska stanna hemma imorgon åxå och försöka komma på fredag som är kort dag.Enligt henne är bara en till i klassen sjuk medan i en annan klass är 15 av 20 barn hemma.Det som irriterar mig i aftonbladets rapportering är att vad grundar dom uppgifterna på hur många som insjuknat?Är det testade bekräftade fall?Jag upprepar frågan men tycks aldrig få några svar.
Tillsvidare behandlar vi oss med dom 4 magiska V
Vilka är som följer:
Vätska
Vädra
Vitaminer
Vila
En annan sak som börjar på V är Vaccination men där förhåller vi oss tveksamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar