tisdag 24 november 2009

Hej Bloggen

tänkte bara titta till dig lite och höra hur du mår.Allt väl med dig och skapligt med mig.Att ha blogg är kul.Man tänker på vad man ska skriva om,hur man ska inreda och pynta den........pynta ja.Ikväll åker allra första ljusstakarna upp och ett par ljusslingor åxå och det hjälps inte om det är som Ernst säger att jag får stå till svars
Upp ska dom för imorgon är det Jonis födelsedag!!
Att ha blogg blir lätt en fixering har både jag och min omgivning märkt men framföralllt är det så himla kul.Skitsamma hur många som läser den.Min blogg är hur bra som helst tycker jag.Har varit inne på bloggar så tråkiga så jag somnar men det gäller inte den här.
Det här är en vaken blogg!Uthållig seg och långlivad....det sistnämda hoppas jag den ska bli.Beror ju på mig och om inte svinis kommer och tar mig eller någon annan farsot.Nej nu ska jag fixa till min ljusshow.See you!

1 kommentar: