lördag 28 november 2009

Adventsmys och lite tjafs

Mysigt nu med ljusslingor,stjärnor och ljusstakar som lyser med sitt varma sken.Mossa har jag lagt i adventsstaken så det blev inget med mossa som Ernst sa:-)Här pysslas det inte med småskit utan här kör vi på med julmust och bländande ljus flera dagar innan advent.

Jag tittar in i Sannas blogg och där spyr folk ur sig alla sina frustrationer och agressioner i kommentarerna.Bloggen är tråkig tycker dom och lever inte upp till förväntningarna och Sanna är ingenting utan bara intressant för sin pappa Lundell och sin sambo Persbrandt.Jag tänker om Uffe läser vill han inte försvara sin dotter då,blir han inte ledsen över att nu är det dottern som blir påhoppad.Eller ger dom inte ett FUCK?Varför hatar alla så mycket.?Det känns som om människor letar runt efter bloggar där dom kan spy på bloggskribenten.Nu när t.o.m. Schulman har blivit snäll.Vart är vi på väg?Det finns inget mellanting.Hylla eller Hata är det som gäller.Såg Schulmans show och den var tråkig.Jag tål verklign inte hon den där människan Anne.Hon pladdrar.Bara pladdrar.Säger hon någonsin någonting?Markus Larsson som är så kaxig i sina recensioner verkar hopplöst tafatt och sitter där norrländskt tystlåten och bara hummar fram något ohörbart och föresten avbryter pladderskan direkt så även om han nu sa något vettigt så hör man ingenting.
Aschberg var gäst idag och Svartenbrands dotter känd för att just vara Svartens dotter och ha haft sex i Paradis för dårar........hjälp,orkar bara inte och Aschberg är plufsig och trött och ja........inget mer.Blir bara Schulman som går att uthärda och plötsligt verkar han mest seriös i programmet,vilket ju inte säger så mycket.Men i hans kommentarer är det bara Hylla som gäller så han klarar sig bra.


 Jag blir bara trött och vill sova när jag sett programmet.Dom pratar om Ullaredssåpan åxå.Man frågar sig om det är lyteskomik att visa upp en sådan som UllaredsMorgan,gud hjälpe mig för det namnet,denna tiden med Ckändisar som detta!Schulman tycker att han är en tragisk figur och Ullareds Morgan ser fram emot livet efter detta då han tror att om man inte varit så framgångsrik i detta jordeliv så får man det desto bättre sedan.Det är ju inget nytt.Hela religionen går ju ut på det.Hav förtröstan,det är jävligt nu men i paradiset blir allting så mycket bättre.Så har loosers i alla tider gått runt och hoppats.Sedan är ju frågan Vem är looser?UllaredsMorgan eller rentav Markus 
Larsson?



1 kommentar:

  1. jättefint!!!!!!! Lilla huset är min favorit! mysigt! längtar hem!!!

    SvaraRadera