fredag 6 november 2009

Dagens bästa nyhet

Enligt Backstreets.com så ska Bruce göra en Clarence och ge ut böckernas bok,boken som jag vill förhandsboka innan den ens finns eller som någon säger "It could be the biggest rockmusic autobiography of all time"
Underbara nyheter!!!!!!!
The Golden Girl är på väg till NY och två konserter på Madison Square Garden och hon kommer att få New York City Serenade!!!!!!!!!Hur många får den??????Lucky Girl!!En underbar resa önskar jag dig!!
Vi andra får vara här hemma och invänta rapporter via sms och facebook
K ringer från jobbet och som vanligt tjafs om allt och inget.
Jag har kommit fram till en tillfällig kompromisslösning angående vaccination av The Golden Child.Ska ringa skolsköterskan och ändra mitt nej till ett ja så jag håller alla dörrar öppna så får vi se om ja blir nej på vaccinationsdagen.Ger mig lite längre tidsfrist men hjälper ju egentligen ingenting.
Jobbar hela helgen och kommer tll ett jobb där dom flesta vaccinerat sig
så det blir nog diskussioner-
Jag verkligen hatar detta
Men jag älskar Bruce!!!!!!





1 kommentar: