lördag 21 november 2009

Nu är det riktig fara!


Oj oj oj Katten Pontus är sjuk och HannaPanna,Liten Sagah och Bastigubben är på väg till djursjukhuset i Bagarmossen.Vi har ställt diagnosen urinsten men vi vet inte.Han går på lådan ideligen men inget kiss kommer.Om han samlar på sig urin kan det ju bli urinförgiftning och det är livshotande.
Jag väntar på besked och ber en stilla bön om att inte Folksam ska jävlas med ersättning och ifrågasätta jourtiden men herregud man kan väl inte välja tidpunkt när sjukdom ska inträffa och dom uppmanades komma in eftersom läget kan bli akut.
Håller mina tummar för Pontus och gänget

2 kommentarer:

  1. Cat Stevens går och jamar efter Pontus, nu ligger HAN i min säng och sover medans jag lyssnar på Bruce och spelar poker.

    SvaraRadera
  2. Att lyssna på Bruce känns alltid rätt!
    Ok du säger att Cat Stevens är en han precis som jag hävdar att Felix är kille!

    SvaraRadera