söndag 1 november 2009

Samtal med Dobby 20.21

Jag:Jo du Dobby,Jag tänkte att vi skulle prata lite om det här att du ibland sover i sängen
Dobby:Skönt att du äntligen fattat att det är där jag hör hemma
Jag:Jo men jag vet inte om jag känner mig helt bekväm med det här beslutet.Jag känner att det liksom undergräver min auktoritet.
Dobby:Men du hade ju lagt ner det där med ledarskapstänket sedan du läst
den där boken av Barry Eaton sa du ju
Jag:Lagt ner och lagt ner.Låt oss säga att jag provar mig fram.Jag är ju inte så erfaren
Dobby:Nä det märks
Jag:Jo men jag gör så gott jag kan
Dobby:Jaja du duger.Var inte orolig du matte,det handlar bara om en säng för guds skull.Jag har inga direkta planer på att ta över något mer
Jag:Ja det gick ju väldigt bra idag på promenaden.Du gick så fint i kopplet och drog inte alls
Dobby:Ja det handlar ju om ett givande och tagande du vet.Du låter mig ligga ibland i lillkillens säng och jag går fint i kopplet,Its a win-win situation, you know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar