lördag 27 mars 2010

Två ord

jag är jävligt trött på
Birro
och
näthat
Undrar hur många krönikor och blogginlägg han har gjort i ämnet
Att han har så otroligt dålig självinsikt och inte ser vad han själv gör
Han hatar
och där kan visst ingen gud hjälpa honom

När jag ser Uppdrag granskning om våldtäkterna i Bjästa så tänker jag att den största förövaren är killens mamma.Hon är värsta uppviglaren och övht är detta dom vuxnas skuld.
Föräldrar,skola och kyrkan
När jag ser rektorn och prästen så tänker jag
Vilka förebilder
Helt jävla otroligt

2 kommentarer:

  1. Kram! Såg du skavlan?...Lilla S är väl i "er" familj...Bossfamiljen...L.O.V.E

    SvaraRadera
  2. Jaa jag såg!!!!
    Han tillhör familjen E STREET BAND ja:-))
    Nu har Moa fått en väska från en annan i the family.
    Lucky Girl!!
    Kram!!
    Kärlek!

    SvaraRadera