måndag 8 mars 2010

Forts

Monique är helt jävla otrolig i Precious
Christoph Waltz är sååå fin
Alldeles säkert vinner han bästa manliga biroll i Basterds
Sigorney Weaver är riktigt bra i Avatar
Christoph är snyggast på Röda Mattan
Tarantino är kung
jag börjar verkligen tröttna på reklamen
Sandra Bullock ser vacker och seriös ut på något sätt
Hon gör en bra insats i The Blind Side
Morgan Freeman ser alltid lika cool ut
Jake Gyllenhal supportar syrran
Matt Damon I love you
Sarah Jessica Parker med make Matthew
Hon är söt
George Clooney på gott humör
Bigelow som gjort The Hurt Lockerär jättelång
Samuel Jackson är så fin i basker
Jeff Bridges måste vinna
han är min favorit
en av dom
årets Mickey Rourke sägs det
Gabourey Sidibe från Precious
stor och vacker
Quinton Aron är större än Big Man fast bara storleksmässigt
Meryl Streep jag är trött på dig och du har redan Oscars så det räcker
Jeff Bridges ser ut som jultomten...såååå fin......love love you
Keanu....fortfarande vacker
jag var allvarligt kär i honom när jag såg Speed
och sedan genomled jag alla hans filmer bara för att få se honom
inte världens bästa skådis är han
men som sagt vacker
nu Tarantino
som plötsligt påminner mig om Fredrik Wikingson
dom är lika på något sätt
Robert Downey jr utsläppt från rehab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar