lördag 20 mars 2010

CV

Personligt brev:Jag är en mogen kvinna som inte blivit klokare med åren.
Jag saknar intressen och ett meningsfullt liv.
Man kan beskriva mig som en verbal vägbula.Någon man bara saktar in för men sedan kör ifrån utan att ha tagit någon större notis om.
Jag har dålig självkänsla och för mycket tid
Jag är ingen muntergök direkt och mår i själva verket jättedåligt.
Dessutom har jag en polisanmälan att vänta för olaga hot
Jag är en bitter människa som borde uppsöka en psykolog där jag kanske kunde få hjälp med att bearbeta min olyckliga barndom 
Mvh Tant 50+
PS:Jag tar vilket jobb som helst.
Men helst inte jobb som städare eller på bordell eller som krönikör på aftonblaskan DS 


Ovanstående personbeskrivning av mig kommer från fotbollens läsare och angående polisanmälan om olaga hot så vill jag förtydliga att den rekommendationen kom från en läsare och inte från fotbollen själv.Det hela var ett missförstånd.Vad jag skrev var följande
Jag önskar att Skugge och Wollin tystnar 
inte att dom ska tystas
Jag smider inga mordplaner
Dom är inte värda att sitta inne för
vore synd om min man och mina barn ju
Barnslig förhoppning att dom ska tystna och försvinna ur media
jag vet
Men det är det ju att önska fred på jorden åxå
och ändå gör vi det
Björn Ranelid sa att han imaginärt knäckte ryggraden på Skugge
Kanske ska förtydliga det åxå för säkerhets skull
Ranelid menar inte att han faktiskt ska knäcka Skugges ryggrad på riktigt
Han gör sig bara en inre bild liksom
Så vad skönt
Då har vi rett ut detta
Så du ser Birro
det är inte bara du som blir hånad och förlöjligad
Det är en hård värld därute
En hård värld
Men jag


Låter inte dom jävlarna ta mig









 

5 kommentarer: