torsdag 11 mars 2010

Hon Han och Hen

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6758948.ab

Vänsterpartiet vill införa  ett tredje kön för dom som inte känner sig vare sig som män eller kvinnor.Hon,han och hen
Jag vill gå steget längre och avskaffa hon och han och göra oss alla till hen
Är inte det ett strålande förslag så säg!
Vi slipper kvinnokamp och kvinnoförakt och könskrig
Vi blir alla människor
Bara människor
När vi alla är HEN blir vi automatiskt jämlika
Peace love and understanding
Fotbollsfrun blir provocerad av förslaget om ett tredje kön och ska ut och slåss för sin rätt att vara kvinna.Hon blir obstinat säger hon av tramsiga förslag
Jag blir obstinat av tramsiga personer som fotbollsfrun
vilket jävla töntigt namn föresten
Om hon är emot är jag för
Men jag tycker vänsterpartiet bör allvarligt överväga mitt förslag
Låt oss alla bli HEN
Jag börjar
Jag heter Dobbys Matte och jag är HEN
HON+HAN=HEN=SANT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar