tisdag 16 mars 2010

Bad hairday

är för mig inte att mitt eget hår på något sätt skulle vara bad.Det ser C väldens bästa frisör till
Nej Bad hair day har jag everyday tack vare främst Mr Dobby och dom tre katter som befolkar detta hus.
Albus är inte så farlig.Han är lånhårig men tappar mer typ stora tussar som man ganska lätt plockar upp-
Lilla O är värst av katterna.Hon är korthårig svart och vit och det är dom där lite längre vita håren som ställer till det.Dom sitter överallt och dom sitter fast.Man måste plocka bort dom för hand.Jag blir galen
Lille röde katten Felix,han som blev en hon som blev en han är inte så farlig
Rödhåriga är bäst!
Men så kommer vi till den värste hårkillen av alla
Jag är ledsen Dobby
Dobbys Matte älskar dig men
fy fan vad du hårar!!!!!!!!!
Min gud!!!!!!!!!
Inte visste jag att labbar hårar så kopiöst mycket
Vad göra?
Fab 5 tipsade om fuktad plasthandske och jag springer runt med det hela tiden
och jag som älskar svarta kläder
Alltså det ser ut som om jag har päls åxå
Ibland tänker jag att man är inte riktigt klok som har djur
Förlåt Dobby
Katterna är sina egna Dom bryr sig inte
Men så tittar Dobby på mig och jag tänker
att ok allt håret till trots
Jag älskar dig!!!!!!!!!
Världens bästa hårlåt!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar