tisdag 16 mars 2010

Bla bla bla

I kommentarerna på fotbollens inlägg där hon försöker tillintetgöra mig.........vad mycket jag använder det ordet nu plötsligt men det känns som en bra beskrivning på vad hon faktiskt försöker göra..................kan man läsa vad hennes läsare tycker om mig
Då ska man åxå tänka på att dom grundar sin uppfattning på några lösryckta ord ur mitt inlägg här i min blogg som fotbollen kastade ur sig så någon större kännedom om mig har dom inte
Signaturen Linda säger att jag saknar intressen och ett meningsfullt liv.
Man ska se på mig som en verbal vägbula säger hon.Något man saktar in för och sedan bara kör förbi................hm.......snällt ändå att sakta in och inte bara helt brutalt köra över mig i full fart
Signaturen Maja Gräddnos(!) säger att jag hatar fotbollen för att hon är ung snygg och framgångsrik.Själv har jag enligt Gräddnos dålig självkänsla och för mycket tid.
Så har vi signaturen A Jernström som visar sig vara flygvärdinna och hon säger att jag inte mår så bra och inte är någon muntergök
Jaja som käre Jonas Gardell säger:Det är inte Sveriges samlade genier som kommenterar i bloggar
Men nu räcker det med skitsnack för ett tag så nu kallar vi in Mannen

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaa!!!! Kalla in mannen!!!!!
    OCH Jonas Gardell är härlig!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ojdå, vad var nu detta för något! Det får du berätta och förklara!

    SvaraRadera