måndag 15 mars 2010

Fyra kvinnor

Så ser jag Mammabikten
Ann Söderlund möter Sanna Lundell
Dom känner varandra alla dom där
Söderlund,Lundell,Skugge och Wollin....hon med fotbollen ni vet
Dom hyllar varandra och ryggdunkar och fjäskar men säkert i sann kvinnoanda skitsnackar dom ner varandra när tillfällen bjuds
Eftersom jag nu stör mig så på dessa kvinnor så hör jag redan klagosången som lyder
Men orka bry dig
Skit i dom
Alla gör som dom vill
alternativt det berömda
Är du avundsjuk eller
Ja jag orkar bry mig
och jag bryr mig en hel del
Dom slutar ju aldrig
'Nu tänker jag främst på parhästarna Skugge/Wollin
Dom finns
Bara det är upprörande
och dom tycker
och dom tar plats
Jag är inte ensam heller om att bry mig
Tackolov
Det inger hopp om mänskligheten
Wollin är en jävla skithög
Hon går igång på att provocera
Det är hennes varumärke och hennes mentor Skugge hejar på henne
När hon får kritiska kommentarer gör hon en grej av det och lyfter fram dom,förlöjligar och hånar fast hon innerst inne säkert är knäckt över kritiken
Uppenbarligen är Skugge det eftersom hon stängt ner sina kommentarer
Sanna Lundell stängde åxå ner kommentarerna och skyllde på rena personangrepp
men jag vet inte
Tror faktiskt det är som Alex säger
Man får dom kommentarer man förtjänar
Med det menar han att går man ut hårt får man en reaktion
och det triggar även igång dom som bara är sjuka och får en kick av att skriva
du är en fet ful idiot eller något annat tänkvärt
Jag vill inte ha in Sanna i det där gänget men det kanske beror på att jag gillar hennes fars böcker och musik men det känns ändå som det är hon som står för intelligensen i gruppen
Ann Söderlund är bara totalt påfrestande där hon lullar omkring och pratar obegripligt med sin bebiröst.Hon försöker vara gullig och mysig Det är hon inte
Hon är vidrig
Alla dom här kvinnorna har tre barn
Har dom gjort någon deal?
Det känns som om dom är överallt och liksom håller på att ta över
Jag hoppas jag har fel
Jag är inte ensam
Sanna är egentligen en klok kvinna
och Söderlund hon kan gå runt där i sitt la la land
Häxorna
Dom som jag hoppas ska tystna för evigt det är Skugge/Wollin
Dom är ren jävla ondska
Jag hoppas verkligen någon ska köra ner deras kaxighet i halsen på dom
Många i bloggvärlden reagerar på dom och det ger mig hopp
Dom ska inte stå oemotsagda
Orka bry sig?
Ja
Jag orkar

6 kommentarer:

  1. Frågan är vad de triggar igång hos dig. Vad som gör att du orkar bry dig att se det& sen skriva om det. Det gör mig nyfiken...
    Hälsa Göteborg när du vaknar! Mer kaffe här! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du Oroshjärta hur ska jag förklara.
    Visst är det fint med yoga o meditation och att försöka bara få positiv energi och undvika negativ men riktigt så enkelt är det inte.
    dom här hemska kvinnorna står för en ytlighet och egoism typisk för vår tid som jag tycker är viktig att bekämpa.Dom föraktar människors livsval,skriver hånfulla nedsättande krönikor
    Jag tycker det är viktigt att vara en motpol till dom och inte låta dom få sista ordet
    Det är liksom int bara mig dom retar Oroshjärta:-)
    Känn ingen sorg för göteborg men känn en stor sorg för skugge o wollin.Jag kan inte gå runt som någon jävla jesus sorry
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Ann Söderlund gillar jag ibland...
    Skugge tycker jag ser ofräsch ut...
    Sanna e lite pretto..
    Dom andra vet 2 jag inte vilka dom e...
    Ingen supergrupp direkt...jag vet en supergrupp som jag älskar:
    Max Weinberg
    Clarence Clemons
    Roy Bittan
    Steven van Zandt
    Nils Lofgren
    Patti Scialfa
    Soozie Tyrell
    Charles Giordano
    Garry Tallent

    SvaraRadera
  4. Du skriver väldigt bra mamma!!! Jag kan faktiskt förstå dina åsikter här...fast jag behåller min blogg positiv!!!! hahahhaha....ingen skugge där inte...bara rosa fina ting och BS

    SvaraRadera
  5. Den gruppen du talar om blir jag nyfiken på!
    ska kolla upp den
    och snyggingen
    han vill man ju absolut få se
    :-)))))))))
    som om jag inte sett honom
    på mycket nära håll that is:-))

    SvaraRadera