onsdag 17 mars 2010

Hittar

en helt underbar blogg som tröstar mig
Jag känner mig verkligen skitledsen idag efter den där jävla TANTENS Wollins utspel mot mig och dessa dårar som kommenterar och talar om vem jag är
Helt jävla otroligt
Speciellt hon virrpannan som säger att jag borde polisanmälas för olaga hot
Ok
men då kan ju jag anmäla dom allihopa då för åldersdiskriminering
Vilka dårar!!!!!!!!
den underbara bloggen var det ja
Linus blogg
http://linusfremin.wordpress.com/page/6/ 
Det finns underbara fina människor i denna värld
säg efter mig
Det finns o.s.v.
Fotbollen kallar mig tant men hon är hundra år äldre än mig som människa
Så sanslöst konservativ och gammalmodig så det är inte sant
Men ledsen är jag idag
Skitledsen över denna ofattbara dumhet och inskränkthet
Jag vet ju så väl att vi lever i ett åldersfascistiskt samhälle men ändå blir jag liksom överrumplad varje gång
Tänker dom verkligen så jävla dumt tänker jag
På riktigt alltså?

7 kommentarer:

  1. Men oj, vilken munter blogg det här var. Du verkar ju helt besatt av Malin Wollin på ett nästan otäckt sätt. Omdömen som "vidrig", ren jävla ondska", "borde tystas för alltid" känns inte okej, snarare sjukt. Lägg ner nu. Hon har gått vidare för länge sen. Varför kan inte du göra det? Släpp bitterheten.
    Lina

    SvaraRadera
  2. Herregud vad MW har triggat igång dig. Är det 3 el. 4 inlägg om henne de senaste dagarna?
    Och sådana fruktansvärda ord du använder, en vuxen kvinna. Skulle skämmas om jag någonsin undslapp mig sådana verbaliteter om en annan människa (eller min mamma som ju är ca 10 år äldre än dig, skulle aldrig hända). Hur är du uppfostrad? Mina elever på högstadiet använder ett sådant språkbruk.
    Hur kan man skriva så hemska saker på en sida där man även lägger upp bilder på sina barn?

    Barn svälter, kvinnor mördas och våldtas, naturen håller på att gå käpprätt åt h*elvete. Kan du inte rikta din energi och hat åt ett annat håll? Ett mer konstruktivt? Jag har svårt att tänka mig att du har ett meningsfullt liv med intressen och kärlek med allt detta hat som bara bubblar över på en enda människa du aldrig träffat men det går ju att ändra på.

    SvaraRadera
  3. Jag är uppfostrad av världens finaste och bästa föräldrar!!!
    Jag tycker det sista du klämmer ur dig om att
    Det går att ändra på låter mystiskt
    Känner du Wollin eller?
    Jag tycker ni ska läsa på Skugge och Wollin lite bättre för där har ni ett hemskt språkbruk
    Dom anger tonen

    SvaraRadera
  4. Dobby´s matte!!! Stå på dig!!! Walk tall or don´t walk at all!! Du e BÄST!!!

    SvaraRadera
  5. Jadå det gör jag!!
    Tack fina goa Golden Girl men jag hade önskat mig Big Mans size just nu:-)

    SvaraRadera
  6. Nej, jag menar att du kan fylla ditt liv med kärlek ist f hat, det är det som går att ändra på.

    Har aldrig sett MW eller skugge använda sådana ord om någon annan människa som du gör.
    Svordomar och skönsord, ja. Riktat till någon annan specifik person, nej.

    SvaraRadera
  7. Äh, vad är det för ett dj -a skitsnack! Alla vet vi att både Skugge och Wollin är offentliga personer, de får väl stå ut med att bli kritiserade! Väljer man att provocera så dumt som Skugge tex har gjort så många gånger så får man ju räkna med att någon reagerar. Dobby Mattsons matte skriver ned det som många av oss "bara" tänker eller känner. Hon går ett steg längre, dessutom är hon oerhört skicklig på att sätta fingret på saker och ting och det är klart - någon blir ju alltid förbannad. Skugge kanske friserar sitt språk men det är inga snälla saker hon egentligen skriver. Wollin känner jag bara till från Amelia och där är det mest skoj hon skriver. Jag får la kolla i hennes blogg jag med! Och varför blanda in att Dobby Mattssons matte väljer att ha med bilder på sina barn? Det hade ni aldrig skrivit om Dobby Mattssons matte var en man! Det är väl hennes ensak - underbara ungar och en underbar familj! Det vet vi alla som känner henne - och som har blivit hjälpta och fått stöd i tider av falskhet och svek! Dobby Mattssons Mattes liv är fyllt av kärlek och generositet som svämmar över alla brädder och som kommer oss alla till godo! Men hon hatar ytlighet och falskhet och skärskådar många människor - det kan hon inte hjälpa, hon är född sådan - och hon vågar ta strid! Basta!
    P.s. Lots of love to the author of this blog

    SvaraRadera