måndag 22 mars 2010

I all hast

som min älskade Pappa brukade skriva när han skickade sina fina brev och alla foton han tagit på sina barn och barnbarn
Nu ska man veta att mellan detta inlägg och förra så har jag kört bil två mil tur och retur och hämtat upp lille sonen och handlat på willys...tack willys för dina priser.....och haft ett mycket givande samtal med kära Syster K...tack för att du finns och jag har inte hunnit äta och herregud...jag har barn....jag är skugge ju.......hektiskt liv jag lever:-)))))
Medans jag skrev förra inlägget så knackade det på dörren och utanför stod....jag tror det var.....Jehovas....och dom delade ut denna till mig

och jag tänker på mitt löfte till Oroshjärta om lika delar KÄRLEK som HAT i denna blogg
Så nu känner jag att vi sätter oss ner
och sjunger tillsammans
Vi sätter oss i ringen
och tar varann i hand
Vi är en massa syskon som tycker om varann
KÄRLEK!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Härligt med kärlek!!! Min kärlek idag tillägnar jag dom 2 största: ARNE EDMAN-min underbara morfar!!!!!!! OCH BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCE!!!!!!!!

    SvaraRadera