tisdag 23 februari 2010

Vad säger ni nu då???????

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6659935.ab

Ni alla vinterälskare.Ni som hävdar att det är så vackert med snö och så roligt och trevligt.
Vad säger ni nu då?
Har ni fått så det räcker?
Eller vill ni ha mer?
Va!!!!???????
Mitt råd till er är
Sök hjälp på närmsta psykiatriska mottagning
d.v.s.
om ni kan ta er dit för snöhelvetet
Ni är fan  ta mig inte kloka 
Så kan dom spärra in er 
och där kan ni sitta i ert eget lilla lala land
och sjunga
Ja se det snöar
Det var väl roligt
Hurra


 

3 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag mest är förvånad över hur all denna energi läggs på det opåverkbara?....KRAM

    SvaraRadera
  2. Det finns mycket man inte kan påverka men lika upprörd blir jag ändå.
    Jag pendlar mellan apati och galenskap och jag HATAR vintern av hela mitt hjärta
    Jag vill ge vintern STRYK!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill inte retas men jag måste säga: Jag älskar snön och vintern, jag hoppas att snön får ligga kvar länge. Hata mig inte för min åsikt nu.

    SvaraRadera