måndag 8 februari 2010

Vad är en blogg bra för?

Har verkligen tappat lusten till den här jävla bloggen.Vad är den bra för frågar jag mig?Vad har den för existensberättigande?Är inte alla bloggar meningslösa?
Jag surfar håglöst runt i bloggarna jag följer.Jonas som alltid får mig att skratta tjafsar om melodifestivalen och hur skulle det kunna intressera mig?
Alex verkar bete sig lite underligt.Han brukar annars vara pålitlig och få igång mig men nu svamlar han runt och beter sig som om något sårat honom men han säger inte vad.
Sannas blogg har blivit för jävla tråkig och när hon ber om röster för att hon åter igen nominerats till något fjantigt bloggpris tappar jag allt intresse.Hon är inte värd något pris så trist och oinspirerande som hon är nu
Birro ska vi inte tala om.............inte just nu iallafall
Fy fan för bloggar!!




Sådärja
Då kör vi väl vidare då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar