måndag 1 februari 2010

Det här blir bara sjukare........

FinnJonna beklagar sig i sin blogg.Hon har blivit påhoppad säger hon av en viss Jenny W.Jag känner inte till henne,en feminist med bestämda åsikter och hon förfäras över Jonnas sätt att leva,genom Birro och inte med mycket av eget liv.Jag vet inte om jag kan hålla med den här Jenny,jag har svårt för feminister,dom är så strikta och jag har svårt att inordna mig i deras ordningar även om jag tycker att dom i princip har rätt.Jag har ju svårt för kvinnor och systerskap har jag sällan känt.Det jag reagerar på är hur Jonna tar kritik.Hon gör precis som Birro,vet inte om det är han som lärt henne men det är samma åh vad det är synd om mig och dom här två......har dom äganderätt på sorg???? Jag blir förbannad!Jag har åxå sorg.En jävla sorg som jag sliter med varje dag.Dom flesta råkar ut för det förr eller senare men Birros och Jonnas sorg den är helig.Kritisera dom inte för då jävlar.Påhejargängen kommer in blixtsnabbt.Hela Lets dance familjen skriver och tröstar och stöttar och går man in i Birros blogg tror man sig hamnat på ett väckelsemöte.Lets dance och KD anhängare samsas om utrymmet och jag tänker...........Är det bara jag som ser hur sjukt detta är?Moberg mässar och nästan talar i tungor.
Varför skiter jag inte bara i FinnJonna och Birro frågar jag mig.Jo jag är ju inte typen som skiter i
Jag är bara inte det och jag bor ju i det här landet jag åxå och jag känner mig ockuperad av skitiga såpor och dumhet och ytlighet och idiotier.Jag kvävs!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom tar över dom jävlarna
Hjälp mig någon....................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar