torsdag 11 februari 2010

Man ska vara hård mot dom hårda

Alex ligger nerbäddad och sjuk och Amanda passar honom med ostbågar och wienerbröd.Jag tror inte att han är sjuk på riktigt utan det är någon form av vinterdepression.Lider jag med av och därför köpte jag semlor till mig och The Golden Child.Inte en semla utan två semlor ska jag ha fanimig....och då fick jag det.Gulliga barnet valde istället ett winerbröd och en semla.
Nu känner jag mig mätt efter en semla men jag ska trycka i mig den andra åxå.
Just det
Trycka i mig
Birro svamlar om förlåtelse hela tiden
Han förlåter alla nu när han blivit religiös
Grejen är att han är lika hatisk som förrut men det märker han inte
Fjant
Jag har samma inställning som Fantomen
Man ska vara hård mot dom hårda
och snäll mot dom snälla
Så lever jag.Mot dom som är snälla är jag översnäll.Finns ingen så snäll som jag.Mitt hjärta svämmar över av generositet och värme.Jag är en god människa.
Men mot dom dumma och dom onda gäller
No mercy!

1 kommentar: