söndag 21 februari 2010

SJ SJ gamle vän

Alltså man ska inte skratta å andras olycka men aftonblaskans dramatiska rapportering får mig att nästan skratta ihjäl mig
http://www.aftonbladet.se/vader/article6649477.ab

Till att börja med
rubriken Fångar i stormen........får mig att tänka på Fångad av en stormvind Carolas hit eller var det en hit föresten? 
Det är totalt upplopp och aggressiv stämning berättar Frida.En person grips av panik och kastar sig ut genom nöddörren.....jag tänker 11:e september
Efter några timmar har passagerarna blivit apatiska och givit upp hoppet om att någonsin komma fram.....................jordbävningen i Haiti bleknar i jämförelse


Se filmen Vagn 3 Stockholm C
En mardrömslik berättelse om fångarna ombord på ett tåg
Varning för mycket starka scener!!

3 kommentarer:

  1. Vilken stavkontroll?Har jag en stavkontroll?Jag ansvarar bara för min egen stavning.Du får stava hur du vill.Bara trevligt att du kommer hit!

    SvaraRadera