söndag 21 februari 2010

Aftonblaskan frågar-Jag svarar

Dagens frågor

1.Kan du vara hemma från jobbet imorgon?
Mitt svar:Ja det går alldeles utmärkt för jag är ledig.Vi nattjobbare är lediga när andra jobbar men i gengäld jobbar vi när många andra är lediga
2.Hur mycket längtar du efter Svenska Hollywoodfruar?
Mitt svar:Jag längtar inte ett jävla dugg efter dom.Skulle jag det och isåfall varför?
3. Tycker du det är ok att skämta om Tigers och Elins äktenskapskris?
Mitt svar:För det första är jag inte Tiger och Elin med dom.Är ni det Aftonblaskan?Jag menar
brukar ni hänga med dom?Jag gör inte det och jag har absolut inte med deras äktenskap att göra
4.Vem var bäst i Melodifestivalen?
Mitt svar:Sillstryparn från Göteborg.Gammal 70tals legend från Nationalteatern.Går att hitta på youtube och finns även här i min blogg om man orkar leta
5.Hur trött är du på snön?
Mitt svar:Dödligt trött.......bortom alla ord trött.....eller föresten.....inte trött på.Har alltid avskytt
6.Kommer du att fortsätta att rösta i Lets Dance?
Mitt svar:Nej jag har aldrig röstat och kommer aldrig att rösta och har aldrig sett programmet och kommer aldrig att se programmet.............Ok!?

Så...det var ett urval av dagens frågor.
Nu kommer min fråga till aftonblaskan
När ska ni sluta skriva så mycket skit?
Tacksam för svar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar