tisdag 9 februari 2010

Jag vägrar stå i skuggan av Skugge!

Det snöar ute och vintern tycks hålla i sig i hundra år till så vad lämpar sig bättre i detta skitväder än att researcha lite på Skugge.Jag menar skit som skit.
Läser i hennes blogg.Den består mest av bilder på henne själv,dagens outfit,hennes nya hårfärg,nya smycken och hon själv stående bredvid människor i branschen hon rör sig i.
När hon skriver återkommer hon hela tiden till att hon är pinnsmal,har tre barn,driver företag,jobbar,jobbar,jobbar,hinner inte äta,tränar,tränar,tränar
Hon går på konsert och ser tjocka 45 åringar vilket får henne att gripas av panik.Tänk om det är hon själv om tio år,så för att undvika det så måste hon träna ännu mer och nämde jag föresten att hon är pinnsmal,har tre barn,driver företag och jobbar jobbar jobbar
Hon skryter om alla hatmail hon får,hon går igång på hatet,bekräftelsen på att hon lyckats provocera.och kommer fram till att männen som skickar hatmailen i själva verket hatar sina tjocka fruar,det var väl dom hon såg på konserten,och  dom är avundsjuka på att hon är pinnsmal.Sa jag föresten att hon dessutom driver företag och har tre barn och jobbar jobbar jobbar
Hon har stängt ner kommentarerna men det går bra att hata via mail som hon som sagt blir stolt över att hon får.
Stolt...vad fan är du stolt över Skugge.Att du förolämpar och pissar på människor och kallar dom loosers för deras livsval och sedan är du så jävla feg så du inte vågar ta kommentarer på skiten du skriver.
Fortsätter googla käringen och hittar hennes rescension....om man nu ska kalla skiten för det,av Lundells Frukost på främmande planet
Hon inleder med att förlöjliga tjockleken på boken...den är ju på typ 700 sidor och samtidigt som jag njöt och skrattade under läsningen av Uffes bok så hade jag problem med att ligga i sängen med boken....den är rätt otymplig....men braaaaa
Du Skugge......du borde inte få andas samma luft som Lundell!Låt hans böcker vara och skit du i tjockleken på dom.Att du fått ge ut en bok övht övergår mitt förstånd och ifråga om tjocklek borde det räcka med en jävligt tunn en
I detta patetiska fittstimskrig så stod jag och står jag helhjärtat på Lundells sida.Dessa patetiska kvinnor som sitter och skriker kvinnoförnedrande och synar varje litet ord samtidigt som dom själva är såå fördomsfulla,inskränkta,åldersfascistiska............du Skugge
har inte en chans mot Lundell.
Hon kritiserar Lundells förhållande med en yngre kvinna samtidigt som hon i alla dessa krönikor och bloggar berättar om hur hon kämpar och kämpar och tre barn har hon och hon ligger på en madrass som är från Jysk och där nattar hon alla tre barnen och hon kämpar och kämpar och VAR är mannen?Han lyser med sin frånvaro. Han finns helt enkelt aldrig med.Hon sköter allt.Samma kvinna som talar om för oss hur vi ska leva har tydligen inte lyckats styra upp sin egen skit så bra.........Skugge var namnet på osynlige mannen och en skugga är han
Så plötsligt har hon skilt sig och utropar att äktenskapet är en kvinnofälla....jaha........och några månader senare är herr Skugge tillbaka ........jaha.........in i fällan igen då och fortsätt att tala om för oss vilka loosers vi är som vi kvinnor som jobbar i vården t.ex.
Vilka jävla puckon vi är enligt Skugge....tjänar 16 000 gör vi och röker gula blend gör vi och skiter i allt typ gör vi .....och ingen framåtanda alls har vi .....vi borde ju starta ett företag och vara lite mer framåt......sa jag föresten att Skugge har tre barn,driver företag,är pinnsmal och jobbar,jobbar,jobbar.....och SAAB arbetarna ska genast sluta gnälla säger Skugge och lämna Trollhättan och flytta till Sollentuna för där finns det billiga lägenheter och sedan kan dom ju starta eget Sina barn driver hon på att ha ett lika maniskt liv som hon själv.Hon skryter om hur barnen har sjuhundra aktiviteter före och efter skola och dagis och det är att vara duktig.Aldrig sitta ner.Jobba jobba jobba..............
Skugge har ett hemskt barndomsminne och det är att hon minns hur hon var hemma hos kompisar vars toaletter var snuskiga så därför städar Skugge sina två toaletter varje dag.Så hennes döttrar inte ska få uppleva samma trauma som mamma .Sa jag att hon har tre barn,driver företag,jobbar,jobbar,jobbar,tränar,tränar,tränar och hinner tamejfan inte äta
Vilket jävla skitsnack.......hinner inte äta...så viktig är Skugge så hon hinner inte äta
Men skita hinner hon iallafall och därför städar hon sina toaletter varje dag men samtidigt talar hon om hur hon älskar att köpa allas tjänster och kanske ärdet inte hon själv som städar toaletterna.
Jag är principiellt emot att folk inte kan ta hand om sin egen skit men när det gäller Skugge skulle jag kunna göra ett undantag.För att hon förnedrar min yrkeskår,för all den skit hon spytt och fortsätter spy ur sig så borde hon komma hit och städa min toalett!
Så skulle jag stå över henne och kolla att det blev riktigt gjort och Ranelid han sa att han imaginärt knäckte hennes ryggrad........jag vill göra det på riktigt!
KRAAAAAAAAAS
Dobbys matte som har fem barn,jobbar i äldrevården 12 nätter i månaden,alldeles lagom,skulle definitivt inte vilja jobba mer,har ganska nyligen tjänat 16000 är nu uppe i 20700,röker inte och när jag rökte så aldrig gula blend,dock snusar jag Catch mini,väger 45 kg så får nog betecknas som pinnsmal,har aldrig haft en längtan att driva företag men kallar du mig looser ska du få en fet jävla smäll käringjävel!
Från Newsmill:"Skugge kan vara det mest obehagliga som mediasverige har spottat ur sig.Sluta mata trollet nu"
 

4 kommentarer:

  1. Snälla kalla inte Skugge feminist, det är en skymf mot alla feminister. Jag tror inte du är klar över innebörden, men det gör det samma. När kvinnorna fick, inte tog, plats i politiken så fick barnen ett värde, det existerade inte tidigare. När kvinnornas röster togs på allvar började man syna de orättfärdiga löneskillnaderna osv osv. Det betyder inte att jag som feminist tycker män är sämre eller att jag på något sätt vill män illa. Men jag tycker det är viktigt att alla har samma rättigheter och samma skyldigheter. Så ser det inte ut idag. Kram och ha en trevlig kväll önskar feministen Suss

    SvaraRadera
  2. Hej Suss!
    Mitt inlägg var i första hand avsett att visa den genuina avsky jag känner för Skugge.Men hela fittstimsgänget känner jag absolut ingen som helst samhörighet med.För mig är det självklart med jämlikhet och lika rättigheter för alla oavsett kön,ras,sexuell tillhörighet.
    Men feminist kallar jag inte mig.Dom som framträder i media, kvinnor i karriären som anlitar städhjälp har jag inget gemensamt med.
    Skugge har föresten kallat sig feminist en gång nu är hon moderat,hon byter rätt ofta.Nej jag är nog inte klar över innebörden av vad en feminist står för men för mig måste det vara skillnad beroende på hur man lever i vilken sorts verklighet,vad man har för politisk ståndpunkt o.s.v. Kul att du hälsade på!

    SvaraRadera
  3. Skugge är sanslöst dum i huvudet, hon säger rätt ut det hon känner för - och det är inte alltid så bra grejer. Tex att människor som köper ett radhus "för sina barns skull" är bättre föräldrar än de som tex bor i lägenhet. Kan man säga såna dumma jävla saker så börjar det fanimej bli dags att kamma sig! Idiot-Skugge! Bry dig inte om henne, ge henne ingen uppmärksamhet, hon förtjänar den ICKE!

    SvaraRadera
  4. Nej jag försöker låtsas att hon inte finns men så emellanåt poppar hon upp och då måste jag döda henne igen.....här i bloggen:-)
    Det är som med Birro du vet
    Stryk ska dom ha och det ställer jag upp på här
    Sedan är jag snäll och glad igen:-)

    SvaraRadera