lördag 3 april 2010

Skönt

att se att Fotbollen får massiv kritik bland kommentarerna.Folk reagerar dels på hennes okunskap i ämnet tvspel och åxå på hennes vidriga härskarteknik som hon nu senast visade mot Alfred .Jag har ju själv känt på hennes teknik då hon hängde ut mig i sin blogg och jag ser nu hur dom arbetar dom här två vidriga käringarna Wollin/Skugge.
Wollin släpper fram kommentarerna fast inte mina då dom tog hon aldrig in men å andra sidan vet vi ju inte hur många hon deletar.Sedan hånar hon i nästa inlägg dom som kritiserat henne och blir påhejad av sin beundrarskara.
Wollin måste vara en mycket osäker person som försöker skaffa sig självförtroende genom att trycka ner andra.Men det funkar inte.Man kan aldrig få självförtroende på andras bekostnad
Skugge vågar inte ta emot kommentarer utan väljer ut visa hatmail som hon glatt visar upp och skryter med.*Titta vad härligt...nu har jag lyckats reta upp igen............
Ja Skugge har det ju inte lätt med att hon tog tillbaka herr Skugge trots att hon gått ut och deklarerat att kärnfamiljen är en kvinnofälla så hon kommer bara bli mer och mer hysterisk och elak och vidrig med tiden Stackars oss vad vi kommer att bli påhoppade
Alla vi som
jobbar i vården
Inte är höginkomsttagare
fött barn efter 40
är tjocka
sjuka
o.s.v.
Kanske Skugge längtar efter ett barn till och därför måste hon ännu hårdare kritisera dom som föder efter 40.......så kan det nog vara men jag som annars tycker det är härligt att man skaffar barn och i alla åldrar jag tycker definitivt inte att Skugge ska skaffa fler.Tråkigt nog för hennes barn har hon hunnit skaffa dom men jag hoppas som sagt att dom frigör sig och drar därifrån så fort dom bara kan.
Jag är så glad att människor reagerar på den hemska människosyn som dessa vidriga kvinnor står för.Många resonerar nog som skit i dom för dom betyder ingenting
Men jag är rädd för att dom gör det 
Men förhoppningsvis gräver dom sin egen grav med tiden dessa bitterfittor och då ska jag 
dansa på dom.
Gravarna alltså

2 kommentarer:

  1. _Jag måste reagera när dom kränker människor.Vilket dom gör ständigt.Jag hatar orättvisor.
    Men efter hat kommer kärlek och nu gör vi tillsammans solhälsningen:-)

    SvaraRadera