måndag 19 april 2010

Djävla bokstaven D

Djävla boktaven D är en Djävul om man stavar jävlar med D
Vad börjar på D
Datorer
Dementorer.....som vi konstaterade i förra inlägget
Depression
Död
Demens
Droppfinger.......för att anknyta till mitt nya handikapp
Destruktiv
Dödsångest
Det måste vara Djävulen själv som uppfunnit bokstaven D..........och Datorer
Som man älskar när dom funkar
och hatar när dom inte
Jag har nu ägnat The GoldenChilds dator en hel helg plus fm idag
men nu
Problem solved!!!!!!!
Ta daaaaaaa
Internet funkar efter supportsamtal,tio koppar kaffe,blod svett och tårar
Det slutade med att nätverkskortet fick ominstalleras och när så äntligen googlesidan uppenbarade sig framför mina ögon och supporten hade fjärrstyrt datorn och jag bara uppmanades att luta mig tillbaka........hur jävla häftigt var inte det då.......och jag känner mig som om jag får värsta uppenbarelsen och skriker till supporten att det är ju nästan så man blir religiös och han skrattar.........man kan säga att vi gjorde varandra glada
Pris ske Gud
Vi har internet
Vi kan connecta
Vi kör sjuan och vi är sååååå coola
För det var ju så allt började
The Golden Child tyckte att Windows 7 ........eller sjuan som vi säger vi som kan det.........att det ville han ha för det verkade så coolt
Jävligt coolt blev det
Hela datorn lade av och fick åka på sjukbesök hos Doktor G
och kom hem igen
nu utan förmåga att ansluta till internet
stympad
Avskuren
Död som i D
Men nu
Prisad vare herren
Nu jävlar kör vi på sjuan!!!!!!!!!!!!
När man kollar broschyren till Telias Smartbox som vi har så står det
Om du behöver stöd
ring o.s.v.
Man tänker säg jourhavande präst eller liknande för det är nästan så man skulle behöva någon form av andligt eller psykologiskt stöd..........ok ok det är ett ilandsproblem jag vet men jag lever här och är en produkt av detta internetberoende samhälle
Skyll inte på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar