tisdag 6 april 2010

If I should fall behind

Egentligen borde jag inte skriva om detta men vad trött jag blir
Dra upp en gammal femårig påstådd otrohetshistoria
Varken jag,aftonblaskan eller New York Post vet hur Bruce O Patti lever privat.
Huruvida dom varit otrogna någon gång
Men detta vet jag
Att Bruce o Patti levt tillsammans i över 20 år
Att dom har tre fina kottar tillsammans
Att dom är med i världens bästa rockband
Tillsammans
Att det finns gamar som skulle bli skitglada om dom kunde plocka fram något smaskigt om Bruce
Någon härlig skandal
det är media som byggt upp den präktiga bilden
Bruce har aldrig själv framställt sig på det viset
Att det finns en politisk höger som gärna skulle vilja hitta något snuskigt smetigt 
Men jag har sett Bruce o Patti på scen
och om det jag sett inte är kärlek vet jag inte vad kärlek är
och en sak står helt klar
Bruce har aldrig varit otrogen mot mig
Han har aldrig gjort mig besviken
Han har alltid hållit det han lovat
och levererat
och han gör det
igen
och igen



 

2 kommentarer:

  1. Fina Bruce och Patti!!!!
    Jaaaaa världens bästa rockband är dom med i..det ÄR kärlek!!!!!!

    SvaraRadera