tisdag 6 april 2010

Härskarteknik

Mycket intressant läsning om härskarteknik här
http://www.dn.se/insidan/fula-knep-for-att-fa-makt-1.527730 


Jag har funderat mycket på det här med näthat.Finns det verkligen?
Är benägen  att hålla med Alex om att det bara är en jävla myt
Många kända bloggare tål inte kritik och så fort dom blir kritiserade utövar dom en mycket obehaglig härskarteknik  och sedan går dom ut och skriker om näthat
Patetiskt
Den lilla klick av mänskligheten som skriver att du ska dö och dina barn är fula är ju en liten störd grupp och det ser jag inte allvarligare på än när man jobbar inom psykiatrin och stöter på grava missbrukare och psykotiska personer som kallar en allt fult man kan tänka sig.



Jag kommer fortsättningsvis låta kärleken härska här i bloggen
Dock kommer jag självklart fortsätta slåss mot dom dumma
Men jag tänker likt Voldemort i Harry Potter
Benämna dom på följande vis


Dom vars namn inte får nämnas


Tror bloggen mår bättre av det faktiskt

Sedan är det inte säkert att jag kan hålla det för vi vet ju hur ofta Harry Potter försäger sig






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar