tisdag 27 april 2010

Disgusting

Idag i Alex blogg tas det upp ett intressant ämne.
Nakna äldre män
Som en i kommentarsfältet påpekar är det vanligt förekommande i svensk tv och filmproduktion
Detta är ju upprörande
Jag visste att det förekom men inte att det var såpass vanligt
Detta är osmakligt
Ord som
URK
och
EUUWW
kommer för mig
En känsla av illamående
Det är som fattigdom
Jag vet att den finns men måste den synas
Jag mår dåligt vid åsynen av en uteliggare
Jag känner
URK
EUUWW
Fattiga
Gamla
Fula
Feta
Sååå jävla deprimerande
Vem fan vill se en disgusting  gubb-bringa liksom

Man mår tamejfan illa
Ska dom nödvändigtvis synas så inga närbilder tack
och inga nakna kroppsdelar


Jag upprepar och sammanfattar


Unga vackra rynkfria kroppar-Ja tack
Disgusting gubb-bringa-URK..............EUUWW





Här kommer ännu ett skräckexempel
och här förväntas vi äta.........jag säger URK
Jag säger EUUWW
Tycker väl inte heller det är lämpligt att en bög har ett program om Gud liksom
URK                                                                           EUUWW
 Inte helt fel med lite utrensningar och censur
Alltså
Inga nakna män över 40.............urk
och inga bögar som gör program om Gud
EUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWW 
Ännu fler DISGUSTING PICS
Bruce
Lika så bra att hoppa in i bilen och dra iväg för 
tramps like us
baby we were born to run

5 kommentarer:

  1. Det VACKRASTE jag sett sedan 8 november 2009( min senaste Brucekonsert)!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Inga euuuuuuw............mer ett ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! Underbara pics!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Västen uffe har på sig har kära Viv gjort!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. I denna tillrättalagda ängsliga tid vi lever i nu där allt är ytligt och perfekt på ytan så är det så jävla befriande att se Plura med sin mage och dessutom kedjerökande.

    Det här skrev du din körv!

    SvaraRadera