torsdag 1 april 2010

Köket

är nästan färdigt .Fattas bara lite socklar och handtag.Jävligt mycket dyrare än beräknat så där sprack den budgeten som vanligt.Vi kommer inte få råd med någon mat i detta kök men vad gör det.
Alla har rätt till ett häftigt kök 
Stackars Handy Man ligger nerbäddad och arbetsoförmögen med svår tandvärk så arbetet står stilla just nu men vi kan vänta.Vi har ju hållit på med det här i hundra år så vad är några dagar,månader,år.Nu är det bara ett rum kvar och det tänker jag mig ska vara ett rum för tavlor,böcker,gästrum för stora barnen slash minnesrum.........jag har många minnen jag vill omge mig med .Men det rummet ser jag i stjärnorna..........alltså väldigt långt bort

 Dobby bad mig ta om den där bilden så att han syns i helfigur
 Visst gav han lite mer liv till bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar