måndag 5 april 2010

Jag tror jag smäller av

Wollin håller på att flippa över helt nu i sin blogg

Jag har tre barn att ta hand om, jag har ett kärlekstempel som är en dubbelsäng från Ikea, jag har texter att lämna och tvätthögar att sortera, vika och dela ut. När jag är i Stockholm träffar jag faster Birgitta och min älskade Linda Skugge. Skulle jag bränna en timme på Thomas Di Leva? Aldrig.

Det märks att hon blir helt stirrig av kritiska kommentarer som hon fått i överflöd efter hennes idiotiska krönika om tvspel
Min älskade skugge...jaja...tur att dom har varandra iallafall
Hon kanske kan få vara med i kärlekstemplet.......hahaha
Nej nu måste jag läsa Fader Vår igen oh lova mig själv att inte läsa
Wollin igen
inte läsa
inte läsa
Kärlek kom!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar