fredag 15 januari 2010

Thåström hela jävla dan

Jag sa ju att skivan var så bra sa jag va.Så jag tar såklart med den ut i bilen.Stoppar in den i cdspelaren och avnjuter,FanFanFan,Alla vill till himlen och so on.
Bara det att när jag ska trycka ut skivan så kommer den inte ut
Error E83 upplyser displayen mig om.
Jag trycker och trycker och trycker på ejectknappen men inget händer
Bara den irriterande Error E83 som kommer upp
Jag letar i manualen och som jag hatar alla dessa manualer som ändå aldrig är till hjälp och där står fan inget om Error E83
Googlar på det och där får jag upp några träffar som talar om för mig att jag ska göra precis det jag gjort.
Jag ger upp.Skivfan vill inte ut och jag lyssnar gärna på Thåström
Men HELA JÄVLA DAN????
Måste ju ha min dagliga Brucedos
Är det såhär det ska vara nu när jag sitter i bilen och ni ska veta att jag tillbringar större delen av mitt liv i bilen att jag bara får lyssna på
BE-BOP-A-LULA HELA JÄVLA DAN
Så är det förstår jag
Spelaren har tagit skivan på orden
Vill du ha HELA JÄVLA DAN ska du få HELA JÄVLA DAN
Så tänker den
Jag låter det vara ett par dagar.Skivan sitter där den sitter och vid varje bilkörning sjunger
Thåström för mig och jag förlorar mig i Kort biografi med litet testamente.........sååå bra
Tomten,han som är far till alla barnen går ut och försöker
Kommer in och konstaterar
Det går inte att få ut den
Jag som inte är den som ger upp i första taget går ut i bilen
Trotsar kylan
tar med mig manualen
min bärbara för att kunna googla vidare
samt en gammal bränd Svulloskiva
Försöker lirka ut Thåström med Svullo
Vilken konstig mening det blev
Går inte
Thåström sitter där han sitter
HELA JÄVLA DAN
Jag lirkar först lite försiktigt
Sedan mer våldsamt 
utan resultat
Så hittar jag en pinne i bilen typ en jättelång tandsticka
Var kommer den ifrån?
Skitsamma
För in den långa pinnen
Trycker på eject
och väser
Nu är det du och jag Thåström
Kom igen
och Thåström kommer ut!!!!!
Jag testar med Svullo
Jodå han kommer ut åxå
Fast fan vet om jag vågar stoppa in Thåström igen
Jag fattar fortfarande inte vad Error E83 står för
Men jag känner mig glad och upprymd över att jag besegrat tekniken
En känsla jag hoppas ha kvar
HELA JÄVLA DAN

 

2 kommentarer: