onsdag 6 januari 2010

Bloggen fryser

Jag har inte bloggat mycket på sista tiden.Det är kylans fel.Jag fryser ända långt in i själen.Allt har liksom stelnat,fryst till is.
Idag blev det om möjligt ännu kallare och smärtgränsen är nådd.Jag väntar på att någon ska ingripa.Får det verkligen vara så här kallt?Finns det ingen myndighet som kan göra något?Hur många uteliggare har frusit ihjäl?
På fejan kan man gå med i en grupp som heter Vi som hatar vintern .....typ.
Jag vill ansluta mig till dom.Jag vet inte om det hjälper men det känns som att det är en markering,ett statement.
Det räcker nu.Vi har fått nog.
Hade jag haft råd och tid hade jag flytt till Thailand.
Mina bloggkollegor Alex och Sanna sticker snart dit.Inte tillsammans dock annars hade det varit fräckt om dom bloggade ihop därifrån.
Min hjärna funkar inte,tankeverksamheten går på sparlåga.Jag kämpar för att överleva.Jag tror att jag hinner frysa ihjäl på den korta tid det tar att gå till soptunnan.JAG HATAR VINTERN!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar