onsdag 27 januari 2010

12 000 000 000 ögon.

;Birro skriver i sin blogg om att 4 miljoner pers har suttit och tittat på honom.Fråga mig inte vilket program.Han är ju med i alla och att försöka hålla reda på det känns som att följa en manikers virrvarr av ord.Omöjligt.Han är mycket glad över detta och tacksam.Dom flesta inlägg handlar om detta.Se mig.Rösta på mig.Se mig.Se mig.Bekräfta mig.Fyra miljoner människor innebär åtta miljoner ögon skriver han.Alla dessa ögon riktade mot honom.
Jag tror han är glad och tacksam.Jag tror han känner en tillfredställelse i typ.....fem minuter
Sedan vill han ha mer och mer.Hans bekräftelsebehov är sjuuuukt.
I hans lilla trivsamma gemytliga blogg på passagen hyllas han i kommentar efter kommentar.
Vi röstar på dig.Du var fantastisk.Fascisten MM träder in direkt till hans försvar om någon undrar över Birros förvandling.Avundsjuka fastslår fascistkäringen MM.Så bra.Birro har byggt upp sin skyddsmur och den är ogenomtränglig.Där sitter han på sin tron oantastlig.Försök er på att kritisera vår älskade Birro...då kommer MM efter er!I Guds namn dessutom.Vi älskar dig Marcus Halleluja........ändå känns det som om han aldrig blir nöjd.......................
Hans FinnJonna håller bestämt borta alla som är det minsta lite kritiska mot älskade pojkvännens frekventa tv fram,trädande.Hon behöver inte MM:s hjälp.Hon bara förklarar
Byt kanal om ni är trötta på min älskling.........................................Jag drömmer en mardröm
om hur Birro och FinnJonna tar över totalt....ja med viss hjälp av MM då och Gud som hon alltid har i släpåg.På alla kanaler är Birro.På tv och i radio.När jag inte står ut längre och går fram till fönstret för att hämta luft så ser jag Birro på alla stora reklampelare över hela staden och utanför står hela såpasverige och skriker Rösta på Birro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag gillar inte honom längre säger jag.Han är en hycklare ,han var inte den han utgav sig för.......Du är bara avuuuundsjuuuuuuk skriker MM och folkmassan mässar avuuundsjuuuk.....................
Ja fyra miljoner är inte illa men varför nöja sig med det?I hela världen finns nu ca 6 miljarder människor.Det innebär 12 miljarder ögon om vi utgår från att alla har två ögon att se med.Något säger mig att Birros bekräftelsebehov är omättligt.Inte ens 12 miljarder ögon 
riktade mot honom skulle kunna tillfredställa det behovet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar