lördag 9 januari 2010

Lets dö!

Så var det premiär igår på Lets Dance och ska man tro aftonblaskan så är detta en riksangelägenhet.Jag vill ändå tro att åtminstone hälften av Sveriges befolkning tittar på På Spåret som sänds samtidigt.Minns förra året så var jag inne på Willys och handlade,fredagkväll omkring kl. 20.......alltså jag var helt jävla ensam!!!!!!!!!
Alla satt hemma och tittade på Lets Dance.Hur är det möjligt att alla vill se,alla väljer skiten?Var finns mångfalden`?Jag jobbade med en kvinna och plötsligt frågar hon mig Vem tyckte du var bäst?Så rabblade hon upp några namn.Jag stod som ett frågetecken och tillslut fick jag säga Du jag kollar inte på Lets dance
Jag kunde lika gärna sagt att jag var döende i aids...hon såg helt jävla chockad ut
Va Tittar du inte på Lets dance???????????????Hon lät som käringen som ylande skrek till mig Va Har du aldrig varit i Ullared????????????????????
Om man går in i Birros blogg och läser kommentarerna så finns det en viss Maria Modig som skriver där.Så fort någon vågar sig på att ifrågasätta Birros val så träder hon in likt en sköld till skydd för Birro.Hon har utsett sig till hans bästa kompis och hon är kristen och talar om den enda rätta vägen.Hon får mig att vilja spy.Kristen och god.......kiss my ass.....hon är så uppblåst och självgod och totalt befriad från ödmjukhet så jag mår illa.Är det hon som förvridit huvudet på honom?Byt kompis Birro
Ett seröst dansprogram kallar Modig det för
Snuskbråk mellan Tony och Stefan kan man läsa i aftonblaskan.Jag vet inte vad snuskbråk betyder men det låter ju väldigt seriöst.
Du  kan känna dig stolt Birro över att vara en del av detta seriösa drama!!
Snart kommer uppföljaren
LETS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar