fredag 8 januari 2010

Spökstad

Vår lilla stad ligger öde och kall när vi drar fram The Golden Child och jag .Vi jagar runt efter gympadojor till lilleman och vi vet att vi är ute i fel säsong men lyckas tillslut få tag i ett par och The Golden Child är nöjd och vill ta på dom medsamma.Då upptäcker vi att vi fått två par vänsterskor.Bara att gå in och byta.
Jonis väntar i bilen lyssnandes på Vita albumet då Beatles fått ett himla uppsving i familjen tack vare xbox.Jag försöker skynda på oss då jag befarar att Jonis faktiskt kan frysa ihjäl i bilen.Man dör när kroppstemperaturen gått ned till ca 25 grader och jag skulle gissa på att vi är nere i 25 och en halv.Livsfara!!
Kanske inte bara kylan som gör att folk håller sig inne.Kan ju vara att Fårskocken förbereder sig för Lets Dance åxå med svikaren Birro i spetsen.
Men han är ju bara med för sin reumatism skull ja......så var det......HA!
Vi förbereder oss istället för På Spåret med inte bara Fredrik som i Lindström utan åxå som i Filip och Fredrik och sedan väntar inspelat avsnitt av Mad Men som säsongstartar.Finns bra tv!


 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Är ni så vänstervridna (-:
    Sluta frys, det skall ju bli ännu kallare!
    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Det vet du väl att jag är kommunist:-)
    Tack för en varm kram men blir det ännu kallare så blir det min död

    SvaraRadera