tisdag 1 juni 2010

Pilates,Plura o Mauro

En härlig dag med min egen personal trainer The Golden Girl.Min pilatesstol som stått där bortglömd i ett hörn och dammat åker fram och ut i solen på altanen.Min personal trainer kör hårt med mig,ja,hon kör nästan slut på min otränade kropp.När jag ligger där och tittar upp i den klarblå himlen med små fina molntussar på sig så har jag en nära döden upplevelse.Jag tänker att jag orkar inte mycket till.Men så minns jag min arbetskompis S ord om att orkar man inte ens göra några situps utan  att få akut hjärnblödning så är det kanske lika så bra att man dör och jag tittar upp i himlen och tänker Kanske kommer jag upp till er nu Mamma o Pappa eller så blir jag kvar härnere ännu ett tag  och så kör vi några plankan och crunches till.
Efter träningspasset är allt lidande glömt och jag känner mig som typ Madonna!

På kvällen kör vi  dom tre sista avsnitten av Mauro och Pluras kök och det blir en mycket värdig avslutning på en underbar programserie.








Tack Plura o Mauro för den här tiden och nu  tänder vi upp våra cigarettändare och sjunger tillsammans


3 kommentarer:

  1. Jag har ett hål i hjärtat...saknar världens bästa program!!!! Härligt att plura pratar med en sån inlevelse OCH jag ÄLSKAR hans hatt!!!

    SvaraRadera