onsdag 2 juni 2010

Bobby och Eugene

Jag älskar dom.Bobby Donnell och Eugene Young i The Practice.
Jag vill bli försvarad av dom!
Ingen kommer åt mig då
Jag kan begå vilket jävla brott som helst
Bobby och Eugene fixar det
Dom övertygar juryn om att mitt brott egentligen inte är mitt
och när jag förklaras oskyldig och är fri att gå fast alla trodde att jag skulle bli avrättad
faller jag i armarna på Bobby och Eugene och tackar dom
Bobby har tårar i ögonen
det har han alltid
Men inte Eugene
Han gråter inte men han gör den där minen med munnen som han gör när han är nöjd och lite generad
Fy fan vad jag älskar dom





3 kommentarer:

  1. åå jag skulle behöva deras hjälp nu....

    SvaraRadera
  2. Scooter and the big man bust the city in half!!!

    SvaraRadera
  3. Exakt!!
    Tenth Avenue Freeze- out!!!!!!

    Bobby o Eugene är advokaternas Bruce o Clarence!!

    SvaraRadera